Рекламации и връщане
Онлайн магазин FABIANO информира своите клиенти, че според Закона за защита на потребителите (ЗЗП) стоката, получена от клиента, поради естеството на търговията в Интернет, може да бъде върната в 14-дневен срок в случай, че размерът на поръчаната и получена стока се окаже несъответстващ или стоката не отговаря на очакванията Ви, стига състоянието на стоката да бъде същото, в което е получена, не е използвана освен за проба, не е увредена целостта на опаковката и има запазен търговския вид (всички етикети, стикери и т.н.). Връщането става като първо изпратите имейл на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. придружен със снимка и се свържете с нас на телефон 0895399799.
Разходите за връщане на продукт(и) са за сметка на клиента.
Ние правим всичко възможно, нашите продуктите да бъдат доставяни без дефекти. Все пак, ако получите дефектен продукт, е нужно само да се свържете с екипа на FABIANO и ние ще направи необходимото, за да бъдат заменени продуктите.
Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) при фабричен дефект или сбъркана стока са за сметка на FABIANO.
Възстановяването на сумата става в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на върнатата пратка.
Отказ от закупени продукти без основание
Ако поръчаната стока не представлява това, което сте пожелали, можете да я върнете и ще ви бъде възстановена стойността (с изключение на транспортните разходи) в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване.
Преди да изпратите продукта обратно към нас върнатите продукти, както и опаковките трябва да бъдат в същото състояние, в което са били доставени (без следи от употреба, в оригиналната опаковка с всички аксесоари, с етикети в непроменено състояние и придружаващите документи). Връщането става като първо изпратите имейл на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. придружен със снимка и се свържете с нас на телефон 0895399799. Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на Клиента.
Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна, след като се уверим в нейната цялост! Възстановяването на сумата става само по банков път (след коректно попълнен формуляр в края на гаранционната карта) в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на пратката.
Обратни пратки с наложен платеж няма да бъдат приемани!
Рекламации, които са в следствие на неправилна употреба или поддръжка не се приемат. Трябва да имаме реални индикации за дефекти, възникнали по вина на производителя. Срокът за разглеждане на рекламациите е до 30 дни.